Älykkäät liiketoiminnan automaatioratkaisut

Integroitu operointi- ja liiketoimintatuki parempaan asiakaskokemukseen 

Tehokas operointi ja hallinto alkavat vahvasta OSS/BSS-kehikosta. NetNordicin OSS/BSS-ratkaisut on suunniteltu erityisesti verkko-operaattoreille, auttaen sinua hallitsemaan asiakaspolkua alusta loppuun. Integroimalla operatiiviset ja liiketoimintaa tukevat järjestelmät autamme sinua virtaviivaistamaan työprosesseja, parantamaan palvelun laatua ja tarjoamaan asiakkaille saumattoman käyttökokemuksen.

Haluatko kuulla lisää OSS/BSS-ratkaisuistamme?
Ota yhteyttä jo tänään!


Keskustele palveluntarjoajaverkoston asiantuntijan kanssa!

Onko sinulla kysyttävää verkoista?

Olemme täällä auttamassa.

Jan Karlsson Vice President, Operators

Miksi valita NetNordicin OSS/BSS-ratkaisu?

NetNordicin OSS/BSS-ratkaisujen avulla saat tehokkaan, joustavan ja tulevaisuuden tarpeet täyttävän ratkaisun, joka parantaa operatiivista tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Ratkaisumme tarjoavat avoimen ja modulaarisen arkkitehtuurin, joka tuo merkittäviä etuja verkko-operaattoreille.

  • Korkea joustavuus
  • Toimittajariippumattomuus
  • Integroitu kotiverkkopaneeli
  • Modulaarinen ja skaalautuva ratkaisu
  • Joustava toimitusmalli

Håkon Bergene

Myyntijohtaja – operaattorit ja yleishyödylliset palvelut

Kokemuksemme mukaan verkko-operaattorit käyttävät yleensä noin 65 prosenttia tuloistaan toimintaan ja hallintoon. Ottamalla käyttöön ZeroTouch™-järjestelmämme nämä menot voidaan vähentää merkittävästi, mikä johtaa sekä kustannussäästöihin että asiakastyytyväisyyden lisääntymiseen.

Håkon Bergene
OSS/BSS-ratkaisu

Miksi älykkäät liiketoiminnan automaatioratkaisut ovat tärkeitä?

Kilpailukyky verkko-operaattoreiden markkinoilla edellyttää kustannustehokkuutta ja korkeaa asiakastyytyväisyyttä. Näiden tavoitteiden saavuttamiseksi tarvitset organisaatiollesi ja palveluillesi räätälöidyn, vahvan OSS/BSS-järjestelmän. Ilman kunnollista järjestelmää voit kohdata merkittäviä haasteita:

  • Korkeat operointikustannukset

Tehoton hallinto voi aiheuttaa tarpeettomia kustannuksia ja pienentää kannattavuutta.

  • Huono asiakaskokemus

Hitaat käyttöönotot, viivästykset vikojen korjauksessa, virheelliset laskut ja itsepalveluvaihtoehtojen puute voivat turhauttaa asiakkaita ja vahingoittaa yrityksen mainetta.

  • Joustavuuden puute

Ilman avoimia rajapintoja ja modulaarista arkkitehtuuria järjestelmää on vaikea mukauttaa erityistarpeisiin tai integroida olemassa olevaan infrastruktuuriin. Tämä estää innovaatioita ja rajoittaa kykyä vastata markkinoiden vaatimuksiin.

OSS/BSS

NetNordicin OSS/BSS-ratkaisut tarjoavat joustavan ja avoimen arkkitehtuurin

Korkea joustavuus

Avoimien API-rajapintojen ansiosta ratkaisumme voidaan integroida helposti erilaisiin verkkoihin ja järjestelmiin. Voit hyödyntää sisäisiä toimintoja tai liittää esimerkiksi CRM- ja laskutusjärjestelmiä olemassa oleviin prosesseihisi.

Myyjän riippumattomuus

Ratkaisumme tukevat monenlaisia verkkolaitteita ja ulkoisia järjestelmiä, joten voit valita parhaat teknologiat ilman riippuvuutta yhdestä toimittajasta.

Integroitu kotiverkkoportaali

Saat täyden hallinnan kotiverkon laitteisiin ja palveluihin, kuten Wi-Fi-laitteisiin, yhden portaalin kautta, mikä takaa asiakkaille yhtenäisen käyttökokemuksen.

Modulaarinen ja skaalautuva ratkaisu

Maksa vain tarvittavista ominaisuuksista. Ratkaisumme mukautuvat liiketoimintasi kasvaessa, tehden niistä kustannustehokkaita ja skaalautuvia.

Joustava toimitusmalli

Valitse pilvi- tai paikallinen käyttöönotto toimintasi tarpeiden mukaan.

Liiketoiminnan automaatioratkaisut

Täydellinen asiakaspolku NetNordicin ratkaisuilla

NetNordicin OSS/BSS-ratkaisut automatisoivat liiketoiminnan prosessit alusta loppuun, virtaviivaistavat toimintaa ja parantavat asiakastyytyväisyyttä. Räätälöidyt ratkaisumme kattavat kaikki asiakaspolun vaiheet kiinnostuksen kartoittamisesta tilausten käsittelyyn, käyttöönottoon, vikojen ratkaisuun, itsepalveluun ja laskutukseen.

  • Täysi automaatio

Automatisoi kaikki vaiheet ja vähennä manuaalista työtä, mikä lisää tehokkuutta ja vähentää virheitä.

  • Proaktiivinen vianratkaisu

Järjestelmä tunnistaa ja korjaa ongelmat ennen kuin ne vaikuttavat asiakkaisiin, mikä minimoi käyttökatkot ja parantaa asiakaskokemusta.

  • Tarkka laskutus

Automaattiset laskutusjärjestelmät varmistavat laskujen oikeellisuuden, vähentävät kiistoja ja parantavat asiakastyytyväisyyttä.

  • Itsepalveluportaali

Anna asiakkaiden hallita omia palveluitaan itse, mikä vähentää asiakastuen kuormitusta ja lisää asiakasautonomiaa.

Strategiset kumppanit

Ota yhteyttä

Uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset ja päivitykset suoraan postilaatikkoosi.