Hotellin puhelinpalveluratkaisut
– ihmiset haluavat puhua ihmisten kanssa!
Ihmiset haluavat keskustella ihmisten kanssa, ja tämä pätee luultavasti vielä enemmän hotelleissa kuin useimmissa muissa paikoissa. Kun potentiaaliset vieraat haluavat ottaa yhteyttä hotelliin, he tekevät sen usein mieluummin puhelimitse, ja tämä suuntaus ei näytä muuttuvan lähiaikoina! Hyvä vieraskokemus alkaa usein puhelinkeskustelusta hotellin henkilökunnan kanssa ennen vierailua. Tässä suhteessa teknologialla on suuri merkitys, ja hotellin käyttämä puhelinratkaisu määrittää usein sen, millainen kokemus yhteydenotosta jää mieleen.
Nykyaikainen puhelinratkaisu hotellille on kuitenkin paljon muutakin kuin vain vieraan ja hotellin työntekijän välisen keskustelun järjestäminen. Sisäinen viestintä on lähes yhtä tärkeää, ja puhelinpalvelu on tässä yhteydessä keskeinen palvelu. Hotellin palvelutason ylläpitämiseksi on tärkeää, että sisäinen viestintä on nopeaa ja tehokasta ja että työntekijät ovat tavoitettavissa keskenään – myös puhelimen välityksellä.
Keskustele hotellien asiantuntijan kanssa!
Onko sinulla kysyttävää IT:stä hotellialalla?
Olemme täällä auttamassa.
Huoneessa on puhelin
Vierashuoneessa oleva puhelin on edelleen tärkeä osa hotellin tarjoamaa palvelua. Vaikka monet yhteydenotot tapahtuvat nykyään digitaalisesti, huonepuhelimella on edelleen paikkansa hotellivieraan arjessa. Puhelimen avulla vieraat voivat ottaa yhteyttä hotellin henkilökuntaan ja muihin vieraileviin asiakkaihin nopeasti ja kätevästi. Se on erityisen hyödyllinen silloin, kun vieraat haluavat tiedustella palveluja, tilata huonepalvelua tai keskustella muiden vieraiden kanssa esimerkiksi yhteisestä aktiviteetista.
Vierashuoneiden puhelinratkaisut – räätälöityä käyttökokemusta
Vierashuoneisiin sijoitetut puhelimet voidaan räätälöidä hotellin ja vieraiden tarpeiden mukaan. Tämä mahdollistaa sen, että puhelimissa on esiohjelmoituja pikavalintoja, joita vieraat ja henkilökunta voivat käyttää päivittäin. Tyypillisiä pikavalintoja voivat olla muun muassa herätyspuhelut, vastaanotto ja asiakaspalvelu, kylpylä-, ravintola- ja huonepalvelut, hätäpuhelut ja kaukopuhelut.
Tällöin vieraat voivat helposti ja nopeasti ottaa yhteyttä hotellin palveluihin ilman turhaa etsimistä tai monimutkaisia prosesseja. Tämä parantaa vieraan käyttökokemusta ja tekee hotellivierailusta entistä sujuvampaa.
Puhelin on myös käytössä muuhun viestintään
Vaikka huoneessa oleva puhelin on usein tarkoitettu hotellin ja vieraan väliseen yhteydenpitoon, se on kätevä väline myös muiden hotellissa majoittuvien vieraiden kanssa käytävään keskusteluun. Vieraiden välinen vuoropuhelu voi tapahtua hotellin sisäisellä puhelinverkolla, jolloin he voivat keskustella ilman, että heidän tarvitsee käyttää henkilökohtaisia puhelimiaan. Tämä lisää yhteisöllisyyden tunnetta ja voi olla kätevää esimerkiksi suurissa konferensseissa tai tapahtumissa.
Puhelimen merkitys asiakasryhmille ja hotellisertifikaateille
Monet asiakasryhmät ja hotellisertifikaatit edellyttävät, että huoneessa on puhelin. Esimerkiksi matkanjärjestäjät, lentohenkilökunta ja muut erityisryhmät saattavat pitää huonepuhelinta ehdottomana varauksen tekemiselle. On tärkeää huomioida, että monille asiakasryhmille ja sertifikaateille tämä on vähimmäisvaatimus, joka voi vaikuttaa hotellin houkuttelevuuteen ja uskottavuuteen markkinoilla.
NetNordicin puhelinratkaisut varmistavat, että hotellisi tarjoaa vieraillesi joustavan ja tehokkaan tavan viestiä – ei vain hotellin henkilökunnan kanssa, vaan myös muiden vieraiden ja tärkeiden palvelujen kanssa. Räätälöidyt huonepuhelimet, jotka sisältävät helposti käytettävät pikavalinnat ja mahdollisuuden soittaa ulkomaailmaan, parantavat vieraan käyttökokemusta ja voivat edesauttaa hotellisi kilpailukyvyn säilyttämistä.
Nykyaikainen puhelintoiminta
Myös teknisesti puhelinpalveluilla on tärkeä rooli hotelleissa. Valtaosa hotelleista käyttää puhelimia päivittäin sisäisesti, mikä on luonnollista. Mutta lisäksi hotellit käyttävät huonepuhelinta usein myös muihin palveluihin. Koska puhelinratkaisu on usein integroitu hotellin PMS-ratkaisuun, puhelimia käytetään myös ilmoittamaan huoneessa ilmenneistä vioista tai ilmoittamaan, että huone on jälleen käytettävissä siivouksen tai korjaustöiden jälkeen. NetNordicin nykyaikainen puhelinratkaisu tekee hotellistasi paremman paikan sekä vieraille että työntekijöille!
Ratkaisu
NetNordic tarjoaa nykyaikaisia SIP-pohjaisia puhelinratkaisuja markkinoiden suurimmilta valmistajilta. Meillä on yli 30 vuoden kokemus tällaisen tekniikan toimittamisesta ja käyttämisestä, ja olemme kehittäneet erityisesti hotelleille soveltuvia puhelinratkaisuja. Ratkaisut ovat pilvipohjaisia, mikä takaa optimaalisen käytettävyyden sekä tehokkaan käytön ja tuen. Hotellit voivat valita erilaisista puhelinvalikoimista sekä henkilökunnalle että vieraille ja käyttää laajaa valikoimaa lisävarusteita, kuten kuulokkeita. Puhelinratkaisut voidaan toimittaa myös palveluna, joka sisältää palvelun, tuen, käytön ja ylläpidon. Näin varmistetaan kiinteä ja ennakoitavissa oleva kustannus ja se, että puhelinratkaisu päivittyy ja vastaa hotellin tarpeita myös ajan myötä.
NetNordicin nykyaikaisen puhelinratkaisun avulla hotellisi saa käyttöönsä:
- Integrointi hotellin PMS-järjestelmään.
- Tehokkaan sisäisen viestintävälineen käyttömahdollisuus.
- Turvallinen, nykyaikainen ja tulevaisuudenkestävä puhelinpalvelualusta.
- Alan johtavien valmistajien teknologiaa.
- Kumppani, jolla on kokemusta hotellialalta ja joka on keskittynyt siihen.
- Vankka ja kestävä puhelinratkaisu, johon hotellisi voi luottaa.
- Laaja valikoima hotelliin mukautettuja palveluja, joilla varmistetaan, että sekä vieraiden että henkilökunnan tarpeet täyttyvät aina.