Jatkuvat tukipalvelut konesaliratkaisujen turvana

NetNordic tuottaa asiakkailleen jatkuvia tukipalveluita, joiden tarkoituksena on huolehtia järjestelmien käytettävyydestä, suorituskyvystä ja tietoturvasta sekä auttaa asiakasta mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Jatkuvien tukipalveluiden myötä, asiakkaamme pääsevät keskittymään itse liiketoimintaan, kun järjestelmän toiminnasta ja tuesta ei tarvitse erikseen pitää huolta.

Olemme mukana arjessasi

Teemana jatkuvissa palveluissamme on painopisteen siirtäminen “sairaudenhoidosta terveydenhoitoon”, jolloin ennakoivien toimenpiteiden kautta vältämme yllättävät ongelmatilanteet ja muutostarpeet.

Mahdollisten häiriötilanteiden vaatimat selvitys- ja korjaustoimenpiteet sekä niiden raportoinnit kuuluvat tietenkin myös osana sopimuspohjaisiin tukipalveluihimme.

Teemana sairaudenhoidosta terveydenhoitoon

Ennakoivia toimenpiteitä ovat mm:

  • Säännölliset tarkistustoimenpiteet
  • Niistä tehtävä raportointi
  • Säännölliset yhteiset tapaamiset
  • Tukitoimenpiteet
  • Kehitysehdotukset

Reaktiivisia toimenpiteitä ovat mm:

  • Neuvonta ja opastus
  • Häiriötilanteiden ratkominen
  • Juurisyiden selvittäminen
  • Lisäresurssointi: päivystykset, lomajärjestelyt ja sairastapaukset

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoja palveluista?

Autamme mielellämme. Ota yhteyttä meihin lomakkeen kautta ja palaamme sinulle mahdollisimman pian.