Jatkuvat tukipalvelut tukevat arjessa ja auttavat ongelmatilanteissa

Asiantuntijamme seuraavat teknologian toimivuutta ja reagoivat tarvittaessa, Lisäksi asiantuntijamme voivat toimia asiakkaidemme edustajina teknologiatoimittajien ja muiden yhteistyökumppaneiden suuntaan. Palveluihin kuuluu lisäksi säännöllinen raportointi ja ennakoivat toimenpiteet, jolla varmistetaan liiketoiminnan jatkuvuus.

Asiakastarinat

&

Referenssit

Ilmarinen

Ilmarinen panostaa yhä tehokkaampaan it-infrastruktuuriin ja käyttää aktiivisesti myös pilvipalveluita. NetNordicin ja Ilmarisen välinen yhteistyö on laajentunut teknisestä tuesta ja valvonnasta kohti kokonaisvaltaista palvelinlisenssien hallintaa.

Lue lisää
ILMARINEN asiakastarina

Würth

Työkalu- ja tarvikealaan erikoistunut Würth Oy:n yhteistyö NetNordicin kanssa kattaa IBM-palvelinympäristön, tallennuksen ja varmistuksen sekä jatkuvat palvelut.

Lue lisää
Würth konesaliympäristö

Neste

NetNordic auttaa Nesteen tietohallintoa uudistamaan ympäristöä parhaiden käytäntöjen mukaisesti sekä turvaamaan liiketoiminnan jatkuvuuden.

Lue lisää
neste konesali jatkuva tuki netnordicilta